Taisyklės ir sąlygos
1.
Bendrosios nuostatos
1.1 Šios pirkimo -
pardavimo taisyklės, kartu su dokumentais, nurodytais taisyklėse, yra skirtos
suteikti informaciją apie UAB „Išmani sistema („Pardavėjas“) bei išdėstyti
asmenims, įsigyjantiems prekes („Prekės“) elektroninėje parduotuvėje
(„Pirkėjas“), Prekių, parduodamų šioje elektroninėje parduotuvėje pardavimo
sąlygas („Taisyklės“).
1.2 Šios Taisyklės yra
taikomos perkant Prekes elektroninėje parduotuvėje laistymoprekės.lt tarp
Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Prekių pardavimo („Sutartis“). Prieš vykdant bet kokių
Prekių užsakymą elektroninėje parduotuvėje, rekomenduojama Pirkėjui perskaityti
Taisykles.
1.3 Pirkėjas, susipažinęs su dokumentais,
patvirtina Taisykles bei Privatumo Politiką įsigydamas prekes. Tokiu būdu
patvirtintos Taisyklės bei Privatumo Politika yra Šalims privalomas teisinis
dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių
įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka,
šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu susijusios sąlygos.
1.4 Pirkėjas turi atkreipti dėmesį, kad įsigyti ir apmokėti
užsakymą galima tik sutikus su Taisyklėmis. Kitu atveju Pardavėjas užsakymo
priimti negali.
1.5 Esant poreikiui ar keičiantis įstatymams, Pardavėjas
turi teisę taisyti, pakeisti arba papildyti Taisykles apie tai informuodamas
Pirkėjus.
2. Informacija apie Pardavėją
2.1. Šios Taisyklės yra taikomos įsigyjant Prekes
adresu www.laistymoprekės.lt. Pardavėjas yra UAB „Išmani sistema“, juridinio
asmens kodas 304171927,
adresas Smėlio g. 27-18,
Vilnius.
2.2. Daugiau informacijos apie Pardavėją pateikiama
skiltyje „Apie mus“.
3. Prekių užsakymas
3.1. Pirkėjas gali pateikti užsakymą elektroninėje
parduotuvėje pasirinkdamas vieną iš šių būdų: užsiregistravęs,
neužsiregistravęs, telefonu arba el. paštu.
3.2. Pirkėjas, užsisakydamas prekes vienu iš 3.1 punkte
nurodytų būdų, privalo nurodyti Privatumo politikoje numatytus tinkamam prekių
užsakymo įvykdymui būtinus savo Asmens duomenis.
3.3. Prekių užsakymą telefonu pateikusiam Pirkėjui taikomos
Taisyklių ir Privatumo politikos nuostatos. Pateikdamas užsakymą jis sutinka su
Taisyklėmis.
3.4. Visa esminė informacija apie prekę ir jos savybes yra
pateikiama prekės aprašyme laistymoprekes.lt
3.5. Pirkėjo patogumui, kiekvienas Pirkėjo užsakymas
saugomas laistymoprekes.lt duomenų bazėje.
4. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes laistymoprekes.lt šių
Taisyklių nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo šių Taisyklių
nustatyta tvarka.
4.3. Pirkėjas turi teisę pakeisti ar grąžinti įsigytas
prekes Taisyklių nustatyta tvarka.
4.4. Pirkėjas turi teisę nutraukti pirkimo sutartį su
Pardavėju.
4.5. Pirkėjas taip pat turi kitų teisių, įtvirtintų šiose
Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
4.6. Pirkėjas privalo laikytis laistymoprekes.lt Taisyklių
bei sumokėti už užsisakytas prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta
tvarka.
5. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
5.1. Pardavėjas įsipareigoja suteikti visas reikiamas
sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektronine parduotuve laistymoprekes.lt
5.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą ir
Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti nustatyta tvarka.
5.3. Pardavėjas turi teisę keisti, nutraukti arba pridėti
tam tikrų elementų išdėstymą, funkcijų veikimą.
5.4. Pardavėjas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose
Taisyklėse, Privatumo politikoje bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
5.5. Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjo užsakytas ir
priimti Pirkėjo grąžinamas atgal prekes pagal numatytas Taisyklių sąlygas.
5.6. Jei Pardavėjas dėl svarbių aplinkybių negali patiekti
Pirkėjui užsakytos prekės, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui panašių
prekių už esamą sumą arba grąžinti sumokėtus pinigus.
5.7. Pardavėjas, nesutikdamas su Pirkėjo reikalavimais,
privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo
kreipimosi gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės
aktai nenustato kitaip, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.
5.8. Pardavėjas įsipareigoja vykdyti kitas Taisyklėse,
Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose Pardavėjui keliamas
pareigas.
6. Prekių kainos ir apmokėjimo tvarka
6.1. Pardavėjas nurodo jau galutines Prekių kainas
laistymoprekes.lt su tuo metu galiojančiu mokesčiu.
6.2. Už užsisakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti vienu
iš šių būdų: grynaisiais pinigais kurjeriui, jeigu užsakymo vertė neviršija 150
eurų, grynaisiais pinigais arba banko kortele, elektronine bankininkyste,
banko kortele, įprastu banko pavedimu.
6.3. Kai Pardavėjas gauna apmokėjimą už prekes, patvirtinamas
prekių užsakymas ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
6.4. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių
pirkimo dokumentai – sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekių garantiniai
talonai, jam būtų pateikiamos kartu su užsakymo atsiėmimu. Sąskaitose faktūrose
nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, galutinė prekių kaina, įskaitant visus
mokesčius, transporto išlaidos, galutinė užsakymo suma.
6.5. Pirkėjas užsisakęs prekes elektroninėje parduotuvėje
sutinka gauti užsakymo kopiją, po užsakymo įvykdymo, į nurodytą elektroninį
paštą pirkimo metu.
7. Prekių pristatymas
7.1. Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš
prekių pateikimo būdų: atsiėmimas iš, siuntimas per kurjerių tarnybas į namus,
siuntimas per kurjerių tarnybas į paštomatus.
7.2. Prekių pristatymo terminai yra nurodyti puslapyje
“Prekių pristatymas”
7.3. Prekių pristatymo įkainiai automatiškai parodomi
įsidėjus prekę į krepšelį ir paspaudus “Pirkti”
7.4. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo
į namus paslaugą:
7.4.1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių
pristatymo vietą.
7.4.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Pirkėjas
turi teisę nurodyti kitą asmenį komentaruose užsakymo metu. Jeigu prekės
pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui
pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.
7.4.3. Prekes pristato kurjerių tarnybos Omniva arba LP
EXPRESS.
7.5 Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka Prekių
pristatymą į Omniva paštomatą arba į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalą:
7.6.1. Omniva paštomatuose arba LP EXPRESS siuntų savitarnos
terminaluose galima atsiimti prekes, kurios sveria mažiau nei 30 kg. Sunkesnės
nei 30 kg prekės į paštomatus ir į siuntų savitarnos terminalus nėra
pristatomos.
7.6.2. Siunta iš Omniva paštomato turi būti atsiimta per 7
kalendorines dienas po to, kai siuntų tarnyba informavo Pirkėją SMS žinute, kad
prekę galima atsiimti. Siunta iš LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalo turi
būti atsiimta per 5 kalendorines dienas po to, kai siuntų tarnyba informavo
Pirkėją elektroniniu paštu ar SMS žinute, kad prekę galima atsiimti
7.6.3. Pardavėjas nėra atsakingas už neatsiimtą siuntą, t.y.
jeigu siunta dėl Pirkėjo kaltės yra grąžinama Pardavėjui, tuomet Pirkėjas turi
apmokėti pakartotines siuntimo išlaidas.
7.7. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis
puslapyje Prekių Pristatymas nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių
pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių
aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su
Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas.
7.8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba
pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba nepriklausomų nuo
Pardavėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
7.9. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu
su kurjeriu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos
perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo –
priėmimo dokumente, laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės, be
pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei
prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti
išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos prekės pakuotė
ar prekė pažeista arba netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo nedelsiant
informuoti Pardavėją.
7.10. Jei remiantis Taisyklių 7.4 – 7.6 punktais Pirkėjas
neatsiima prekių per nustatytą terminą arba prekių nepavyksta įteikti Pirkėjui
ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą, atstovai susisiekia su
Pirkėju dėl kito prekių pristatymo laiko ir/ar būdo. Jei Pirkėjas vis tiek
neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, Pirkėjas turi teisę anuliuoti
užsakymą ir susigrąžinti už prekes sumokėtus pinigus, atskaičius prekių
pristatymo mokestį, jeigu jis buvo taikomas.
7.11. Jei remiantis Taisyklių 7.4 – 7.6 punktais Pirkėjas
neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir
Pirkėjas nebuvo sumokėjęs už prekes, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, o
užsakymas anuliuojamas.
8. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
8.1. Kiekvienos laistymoprekes.lt parduodamos prekės
savybės, aprašymas, atvaizdai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės
aprašyme.
8.2. Pardavėjo siūlomos įsigyti prekės yra tinkamos kokybės,
t.y. prekių savybės atitinka prekės aprašymą.
8.3. Pardavėjas rekomenduoja atidžiai perskaityti prekės
aprašymą prieš įsigyjant. Pardavėjas neatsako už tai, kad laistymoprekes.lt
esančios prekės savo dydžiu, forma, spalva, ar kitais parametrais gali
neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo
naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių, nepriklausančių
nuo Pardavėjo valios.
8.4. Pardavėjas skirtingoms prekių rūšims suteikia tam tikrą
laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos
nurodomi tokių prekių aprašymuose ar kartu su prekės sąskaita-faktūra, kuri
atitinka garantinį lapą.
8.5. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir
nevaržo vartotojų teisių, kurios yra nustatytos pagal teisės aktus.
9. Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, prekių
grąžinimo ir keitimo tvarka
9.1. Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties
9.1.1. Pirkėjas per 14 (keturiolika) dienų turi teisę
atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties nenurodydamas priežasties ir
pranešdamas apie tai Pardavėjui. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius
sutartį, kurioje pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagaminamos prekės, kurios
nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo
asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai
pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
9.1.2. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas
Pardavėjui praneša vienu iš šių būdų: užpildydamas pavyzdinę sutarties
atsisakymo formą arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo
sprendimas atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas
el. paštu info@ismanisistema.lt. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas
nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
9.1.3. Pasinaudoti pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo
teise Pirkėjas gali per 14 dienų, terminas apskaičiuojamas taip:
a. kai sudaroma pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos
dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą
prekę;
b. jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną
prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo
nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę;
c. jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba
dalimis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus
vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį;
d. jeigu sudaroma sutartis dėl reguliaraus prekių pristatymo
per nustatytą laikotarpį, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas
asmuo, išskyrus vežėją, gauna pirmąją prekę.
9.1.4. Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties
kol prekė dar nebuvo jam pristatyta, Pardavėjas pažymi užsakymą atmestu ir
atitinkamai informuoja apie tai Pirkėją jo nurodytu elektroninio pašto adresu.
9.2. Tinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo
taisyklės
9.2.1. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių perdavimo
jam dienos pakeisti įsigytas prekes kitomis prekėmis. Jeigu keičiant prekes
susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal
perskaičiuotas kainas. Pirkėjas norėdamas pakeisti prekes, turi rašyti info@ismanisistema.lt
9.2.2. Pirkėjui norint pakeisti ar sugrąžinti prekes,
keičiamos visos prekės išskyrus matuojamas prekes, kurios vartotojo pageidavimu
buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai.
9.2.3. Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas
tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio
ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis
grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14
kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą
pasinaudoti šia teise, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame
punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
9.2.4. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad
pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas
ir Pardavėjas susitaria kitaip.
9.3. Netinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo
taisyklės
9.3.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos
prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Taisyklėse įtvirtinta tvarka bei
atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
9.3.2. Pirkėjas įsigyjęs netinkamos kokybės prekę, su
gamybiniu defektu, turi apie tai raštiškai pranešti Pardavėjui pagal taisyklių
numatytą tvarką. Pirkėjas turi teisę prašyti pakeisti prekę analogiška tinkamos
kokybes preke, prašyti pinigų grąžinimo arba trūkumų pašalinimo
9.3.3. Pateikdamas raštą apie grąžinama prekę Pirkėjas turi
pridėti Prekės įsigijimo sąskaitą faktūrą (jos numerį) arba pirkimo kvitą bei
šią informaciją: prekės bei brokuotos vietos nuotrauką, prekės gedimo, broko
aprašymą
9.3.4. Teise grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas
gali pasinaudoti per nustatyta terminą, kuris nurodomas prie prekės aprašyme ir
yra skaičiuojamas nuo prekės įsigijimo dienos.
9.3.5. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika)
kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas įsitikino, kad prekė yra pažeista dėl
gamybinio defekto, o ne dėl Pirkėjo kaltės.
9.3.6. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios dėl Pirkėjo
kaltės tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis
medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir
t.t.) arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.
9.4. Prekių keitimas pristačius ne tas prekes
9.4.1. Jei Pirkėjui buvo pristatytos klaidingos prekės, jis
privalo apie tai informuoti Pardavėją telefonu arba el. paštu info@ismanisistema.lt Pardavėjas
įsipareigoja savo sąskaita pakeisti prekes tinkamomis arba priimti klaidingas
prekes ir grąžinti pinigus Pirkėjui per 14 kalendorinių dienų.
9.5. Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka
9.5.1. Norėdamas grąžinti prekes Pirkėjas privalo laikytis
šių Taisyklių bei taikomų grąžinimo terminų nurodytų Taisyklėse.
9.5.2. Pirkėjas įsipareigoja tinkamai nurodyti siuntėjo
adresą bei tinkamai supakuoti prekę, jeigu ji yra siunčiama. Pardavėjas turi
teisę nepriimti prekės iš Pirkėjo bei negrąžinti pinigų, jeigu ji buvo
pažeista, sulaužyta arba sugadinta transportavimo metu dėl netinkamo įpakavimo
9.5.3 Grąžinti Prekes Pirkėjas gali siųsdamas arba
pristatydamas į UAB Išmani sistema biurą, Smėlio g. 27-18, Vilnius, Lietuva.
9.5.4. Pirkėjui pinigai grąžinami pagal šių Taisyklių
nustatytą tvarką, po to, kai Pardavėjas gauna prekes, bet ne vėliau nei per 14
kalendorinių dienų.
9.5.5. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka,
kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai
Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
9.5.6. Pardavėjas turi teisę negrąžinti vartotojui jo
sumokėtų sumų tol, kol prekės Pardavėjas negavo grąžinamų prekių ir kol prekės
nėra patikrintos dėl Taisyklių atitikimo.
9.5.7. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas,
Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.
10. Atsakomybė
10.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis
laistymoprekes.lt elektronine parduotuve, įskaitant teisingų duomenų pateikimą.
Pirkėjas prisiima atsakomybę, jeigu pateikti duomenys yra neteisingi arba
nepakankami tam, kad Pardavėjas galėtų be trikdžių įvykdyti Pirkėjo užsakymą.
10.2. Užsiregistravęs Pirkėjas prisiima atsakomybę už savo
prisijungimo duomenų saugojimą ir/ar perdavimą tretiesiems asmenims. Jei UAB Išmani
sistema elektroninės paruotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis
asmuo, prisijungęs prie laistymoprekes.lt naudodamasis Pirkėjo prisijungimo
duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
10.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės
tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į
Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis
Taisyklėmis, Privatumo politika, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
10.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose
pateiktą informaciją, įskaitant atvejus, kai Pirkėjas patenka į šiuos
tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
11. Akcijų taisyklės
11.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti
laistymoprekes.lt elektroninėje parduotuvėje įvairias akcijas, žaidimus bei
ypatingus pasiūlymus.
11.2. Visos nuolaidos bei akcijos skelbiamos laistymoprekes.lt
tinklalapyje yra taikomos prekes įsigyjant tik per elektroninę parduotuvę.
11.3. Pardavėjas turi teisę keisti akcijas, konkursus be
išankstinio Pirkėjo įspėjimo.
12. Informacijos siuntimas
12.1. Pardavėjas šių Taisyklių ir Privatumo politikos
numatyta tvarka visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos metu ar užsakant
prekes nurodytu elektroninio pašto adresu arba skambina jo nurodytu telefono
numeriu.
12.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus Pardavėjui
siunčia į info@ismanisistema.lt arba skambina laistymoprekes.lt
Kontaktuose nurodytu telefonu.
13. Baigiamosios nuostatos
13.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos
Respublikos teisės aktais.
13.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma
Lietuvos Respublikos teisė.
13.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo,
sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti per 20 kalendorinių dienų, ginčai
sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
13.4. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo
parengtu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl
įsigytos prekės Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei
vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p.
tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje
www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS
platformoje https://ec.europa.eu/odr/.